Nòvas ← d’Autras notícias

Ja a la venda la samarreta "Volem viure plenament en català"

Després de l'èxit promocional entre els nous socis de l'entitat, la Plataforma per la Llengua posa a la venda la seva samarreta més reivindicativa amb l'obra del poeta visual Joan Brossa. Disponible per 14 euros. Si ets soci/sòcia, tens un descompte sobre el preu original. L'edició d'aquesta samarreta ha estat possible gràcies a la col·laboració de la Fundació Joan Brossa i l'empresa Ddeloi.

La paraula combativa de l'artista Joan Brossa va traspassar el món de la cartelleria a Catalunya. El seu compromís polític pel país i per la llengua catalana després del franquisme el van dur a l'obra Volem viure plenament en català (1997), lema que avui dia continua més vigent que mai.

Ja pots aconseguir la teva samarreta accedint a la botiga virtual de l'entitat. Recorda que si ets soci/sòcia, gaudeixes d'un descompte especial de 2 euros en la teva compra. Els beneficis que n'obtenim són destinats íntegrament a la realització de campanyes per promoure i defensar la llengua catalana.

Parteja