Nòvas

Se mòstra d’ 1 a 10 de 3563 dintradas disponiblas

Convocatòria de l’Assemblea General Extraordinària pel pròxim 20 d’octubre

La Plataforma per la Llengua - Col·lectiu l'Esbarzer convoca tots els socis a l'Assemblea General Extraordinària de l'entitat, que se celebrarà el dissabte, 20 d'octubre del 2018, a les 15.30 h, a l'Alberg Montserrat (Passeig de la Mare de Déu del Coll, 41-51, Barcelona). Més informació sobre "Convocatòria de l’Assemblea General Extraordinària pel pròxim 20 d’octubre"

La directora de la Plataforma per la Llengua, Neus Mestres, i el Cap de Drets Lingüístics, Òscar-Adrià Ibáñez, van ser convidats a fer una conferència a la Universitat del País Basc amb motiu de l'HIGA - Segona trobada de joves parlants de llengües minoritzades. Més informació sobre "Conferència sobre experiències positives de normalització del català a la trobada de parlants de llengües minoritzades de Vitoria-Gasteiz"

El passat 6 de setembre, a les 11 h, la Plataforma per la Llengua va instal·lar una paradeta informativa a la fira educativa organitzada pel Departament d'Educació de l'Ajuntament de Badalona. L'objectiu de la fira és que les entitats que actuen en el sector de l'educació a la ciutat puguin presentar les seves propostes per al curs i la seva activitat habitual, de manera que els docents que hi assisteixen puguin saber l'oferta disponible per al seu centre, a part de fomentar el treball en xarxa entre les entitats de la ciutat. Més informació sobre "La Plataforma per la Llengua presenta el projecte «Eduglosa» a la Fira de serveis, projectes i materials didàctics de Badalona"