Nòvas

Se mòstra d’ 1 a 10 de 3524 dintradas disponiblas

| País Valencià

L'entitat ha presentat un informe sobre la comunicació digital dels ajuntaments que formen part de l'àrea valencianoparlant. En bona part dels casos, els consistoris realitzen les comunicacions al web i les xarxes socials únicament en castellà, obviant l'ús oficial de la llengua pròpia. Més informació sobre "La Plataforma per la Llengua demana als ajuntaments un esforç per comunicar en valencià"

Visita guiada al Born Centre Cultural

Dimarts 17 de juliol, membres de les entitats de nouvinguts que formen part de la xarxa d'entitats de la Plataforma per la Llengua, parelles lingüístiques i participants a les tertúlies lingüístiques del programa del Voluntariat per la Llengua, van fer una visita guiada al jaciment urbà del barri de la Ribera, que forma part de la intervenció arqueològica del Born Centre de Cultura i Memòria. Més informació sobre "Visita guiada al Born Centre Cultural"

| País Valencià

La Plataforma per la Llengua critica la sentència del TSJCV contra l’ús del valencià en l’administració

La sentència, que no és ferma, qüestiona els drets lingüístics dels valencians

L'ONG del català vol que el nou executiu espanyol retiri el recurs d'inconstitucionalitat contra la Llei de comerç, serveis i fires

El president de l'entitat ha escrit una carta en gallec a la nova advocada general de l'Estat, la galleguista Consuelo Castro Més informació sobre "La Plataforma per la Llengua demana al govern del PSOE que aixequi el veto de Rajoy al dret de parlar català al comerç"