Nòvas

Se mòstra d’ 1 a 10 de 3665 dintradas disponiblas

La Plataforma per la Llengua, juntament amb el CIEMEN, Juristes per la Llengua i la Fundació Catalunya, s'han reunit aquesta setmana amb el Comitè d'Experts de la Carta Europea de les Llengües Regionals o Minoritàries (CELRoM)

Els incompliments tenen com a resultat un marc d'impunitat per a funcionaris que discriminen lingüísticament els ciutadans, segons la Plataforma per la Llengua Més informació sobre "Denunciem que Espanya incompleix els seus compromisos amb el català davant experts del Consell d’Europa"

Els voluntaris lingüístics visiten el Museu de la Xocolata

El passat dimarts 11 de desembre alguns membres de les entitats de nouvinguts, parelles lingüístiques i participants a les tertúlies lingüístiques del programa del Voluntariat per la Llengua van fer una visita guiada al Museu de la Xocolata de Barcelona. Llegeix-ne la crònica escrita per l'Anna Maria, voluntària lingüística de la Plataforma per la Llengua Més informació sobre "Els voluntaris lingüístics visiten el Museu de la Xocolata"