Nòvas ← d’Autras notícias

El Voluntariat lingüístic juvenil prepara les festes de Nadal

El Voluntariat lingüístic juvenil va trobar-se de nou per fer un taller d'estampació i fer cagar el tió. Moltes vegades són els mateixos voluntaris els qui s'encarreguen d'organitzar la xerrada, taller o activitat, aprofitant la seva formació, interessos i habilitats. En aquest cas, el taller el va dirigir l'Águeda, una noia gallega que treballa en el món del disseny, que ens va explicar com fer les plantilles i com estampar-les a les samarretes. Van sortir models ben diversos: motos, animals, quadres abstractes o lemes reivindicatius.

Després de les creacions artístiques, vam berenar i cadascú va explicar com celebrava el Nadal i les festes a casa seva, al seu poble o al seu país. Per exemple, en Jhonnatan, un noi de Guayaquil, ens va explicar que a l'Equador és típic menjar gall d'indi farcit la nit del 24 de desembre. Finalment, vam fer cagar el tió i vam cantar diverses versions, aprofitant la diversitat regional del grup.

Tothom se'n va anar ben content (i tip) amb una samarreta i un regal del Tió.

Autora del text: Renée Pera

Parteja