Nòvas ← d’Autras notícias

Lo documental "L'últim seller" a lo Museu de la Vida Rural a l'Espluga de Francolí

Lo 29 d'abril, lo documental L'últim seller curat de la Plataforma per la Llengua, delegació de l'Alguer, siguerà presentat en Catalunya. Lo vídeo és un document important, és un bocí de vida algueresa contat de Carmelo Budruni, de professió seller, un empleo fonamental quan lo treball al camp era una de les economies principals de l'Alguer.

L'espaci on siguerà possible veure el vídeo és lo Museu de la Vida Rural a l'Espluga de Francolí, en província de Tarragona, durant la inauguració de la mostra La Vida Rústiga del Centre Excursionista de l'Alguer.

Siguerà present Carles Duarte, president de la Fundació Carulla, Mauro Mulas, que ha curat les imatges amb el soci Paolo Salis, el muntatge, i que també és lo curador de la mostra dedicada a la campanya, acullida en Catalunya. Sigueran presents també dos consellers de la Executiva Nacional Plataforma per la Llengua, Francesc Marco i Irene Coghene, que d'anys se ocupa de la delegació algueresa i que és estada elegida en les votacions de l'Assemblea General Ordinària reunida el 5 de març passat a Barcelona.

Parteja