Nòvas ← d’Autras notícias

Gaudeix d’un 10% de descompte a la llibreria Ona

La Plataforma per la Llengua i la llibreria Ona hem arribat a un acord de col·laboració gràcies al qual tots els socis de la Plataforma per la Llengua podreu gaudir d'un descompte del 10% en les vostres compres a la llibreria.

La llibreria Ona és un espai amb una calidesa diferencial, al carrer Gran de Gràcia, que des de la seva obertura ha apostat per la difusió de la llengua i la cultura catalana, amb una especial atenció a la divulgació de la poesia en català. També hi podreu trobar un important fons de llibres descatalogats, una secció de noves oportunitats i de música, entre d'altres. A més, la llibreria Ona acull presentacions de llibres, tallers de lectures i recitals de poesia.

Des d'avui mateix, presentant el carnet de soci de la Plataforma per la Llengua, podreu gaudir del descompte sobre el total de la vostra compra, tant a la botiga física com en línia. En el cas que la compra sigui en línia, ens hauràs de demanar el codi de descompte a l'adreça electrònica de socis@plataforma-llengua.cat, el qual necessitaràs per omplir el formulari i gaudir del descompte.

Per a més informació de la Llibreria Ona, accedeix al seu lloc web.

Parteja

• Google+