Nòvas ← d’Autras notícias

“Fes-te del sud!” omple el districte 6 de Sabadell de música i festa en català

La plaça de Picasso del barri de Campoamor va acollir una jornada d'activitats, tallers i actuacions que va concloure amb el macroconcert de Xavi Sarrià i Senyor Oca.

El Pla d'Actuació Lingüística Integral "A Sabadell, també en català!", impulsat per la Plataforma per la Llengua, va celebrar la cloenda de les activitats del 2017 amb el "Fes-te del sud!". Des de les 5 de la tarda fins a la mitjanit es van dur a terme un seguit d'activitats per a tota la família, com el taller de glosa dinamitzat per Carles Belda i Martí Ruiz (Cor de Carxofa), el taller de rap de Nel·lo C, l'actuació de la batucada Els Sentinelles d'Arkëmis o l'espectacle de foc de Les Bruixes del Nord.

El moment més destacat del "Fes-te del sud!" es va produir amb el concert de Xavi Sarrià i Senyor Oca, que va congregar centenars de persones a la plaça de Picasso. Després de l'aturada indefinida del mític grup Obrint Pas, el seu cantant va tornar al Vallès Occidental per a presentar-hi Amb l'esperança entre les dents, el seu nou projecte en solitari. Abans, els barcelonins Senyor Oca van demostrar amb el seu rap de la terra per què són els guanyadors de l'última edició dels premis Sona9 i un dels grups de rap amb més projecció dels Països Catalans. La Plataforma per la Llengua valora molt positivament la participació dels veïns de la ciutat en el "Fes-te del sud!" i agraeix el suport de les diverses entitats i associacions que van participar-hi activament.

Les activitats del Pla, organitzades amb la Fundació Vincle i amb la col·laboració de l'Obra Social "La Caixa", es reprendran el 2018 amb l'objectiu de continuar treballant per a incorporar la llengua catalana als diferents espais del districte, per tal que el català esdevingui una eina d'arrelament i cohesió social. Per a estar informats de les novetats i notícies relacionades amb el Pla, podeu consultar-ne el web i seguir-nos a través les xarxes socials de la Plataforma per la Llengua.

Per veure totes les imatges del "Fes-te del sud!" clica aquí.

Parteja