Nòvas ← d’Autras notícias

A l’Alguer: gosa del Festival BarnaSants a meitat de preu!

Aqueix cap de setmana qui ve, de divendres 2 a diumenge 4 de juliol, diversos artistes algueresos, catalans i mallorquins s'exhibiran pel quart any consecutiu a la ciutat catalana de l'Alguer, a Sardenya, gràcies a la col·laboració entre la Plataforma per la Llengua i lo festival de cançó d'autor BarnaSants.

Los socis de la Plataforma per la Llengua, algueresos o visitants, pogueran gaudir d'aquestes tres nits de música consecutives amb un descompte del 50% a damunt del preu de l'entrada.

Los concerts, que tengueran lloc a la Plaça del Quarter, al centre històric de la ciutat, sigueran:

• Divendres 2 de juliol a les 20:30 h: Nit al feminil amb Les Kol·lotai (amb Sílvia Comes, Meritxell Gené i Ivette Nadal) i la cantant algueresa Yasmin Brandi.
  • Dissabte 3 de juliol a les 20:30 h: Tornarà a l'escenari Sílvia Comes i, més tard, reviurem cançons de la tradició popular algueresa amb Claudio Gabriel Sanna i el Rall Grup.
  • Diumenge 4 de juliol, aquesta vegada a les 20 h: siguerà lo turn del cantant mallorquí Marcel Pich, seguit de dos mestres de la cançó d'autor algueresa, Antonello Colledanchise i Paolo Dessì, que presentaran los sous nous treballs.

Los bitllets tenen un preu ordinari de 10€ per concert, 5€ per als socis de la Plataforma per la Llengua!*Podeu comprar les entrades amb descompte:

1. En línia, directament a la pàgina web del Festival BarnaSants: https://barnasantstickets.cat/
  2. Presencialment, a la Biblioteca Catalana, seu de la Plataforma per la Llengua a l'Alguer (Carrer de Pa i Aigua, 48 -Via Arduino, 48-) de dilluns a divendres de les 18:30h a les 20h.
  3. Presencialment lo mateix dia dels concerts, a partir de les 19h, a l'entrada del Quarter, presentant la téssera de soci de la Plataforma per la Llengua.

Esperem que vos divertireu!

*Les demanes s'elaboraran per ordre d'arribada i fins a exhauriment del número d'entrades amb descompte disponibles per cada u dels concerts.

Parteja