Nòvas ← d’Autras notícias

Brams, històric grup de rock i ska català, ha convencit i emocionat lo públic alguerés del "Gaví Bal·lero"

La formació, convidada de Plataforma per la Llengua i del BarnaSants, ha presentat l'espectàcul "Baula rere Baula".

Brams, històric grup de rock i ska català, ha convencit i emocionat lo públic al teatre Cívic "Gaví Bal·lero", durant lo segon apuntament de la cinquena edició algueresa del Festival BarnaSants, organitzada amb la Plataforma per la Llengua. Un concert celebratiu que ha recollit les millors peces dels 30 anys de carrera del grup català originari de Berga.

Lo cantant Francesc Ribera "Titot" i lo productor musical David Rosell, que guien la formació, arriben a la ciutat catalana de Sardenya després de centenars de concerts en tot lo domuni lingüïstic. En aqueixa important ocasió són estats acompanyats d'artistes locals, com Franca Masu, que ha compartit l'escenari interprentant la cançó "Sóc d'un país".

A seguir, Brams e la extemporània Coral de l'ANPI, secció de l'Alguer Marisa Musu, han cantat, guiats de Claudio Gabriel Sanna, la sua original versió de Bella Ciao en alguerés, anticipant les celebracions de la Festa de la liberació del nazifeixisme del 25 d'abril.

Un apuntament especial del calendari de Sant Jordi coordinat de l'Ofici de l'Alguer de la Delegació de la Generalitat de Catalunya que ha patrocinat la manifestació. Lo Festival té també lo patrocini del Municipi de l'Alguer i de la Fondazione Alghero i vanta la col·laboració de diverses associacions en ciutat.

Plataforma per la Llengua i BarnaSants conviden als apuntaments del mes de maig al "Gaví Bal·lero", dissabte 28, concert de Marala, format de Selma Bruna, Clara Fiol i Sandra Monfort, tres dones musicistes i compositores de Catalunya, les Balears i lo País Valencià i per acabar diumenge 29 amb la final del CantAlguer, concurs per joves cantautors del'Alguer.

Parteja