Nòvas ← d’Autras notícias

“Un cafè amb Franca Masu”: l’artista algueresa arriba a Barcelona

La cantant compartirà la seva trajectòria musical en l'acte d'aquest diumenge 24 de març a l'Espai Mallorca

Franca Masu és l'exponent més important de la llengua catalana a l'Alguer

Aquest diumenge 24 de març l'artista algueresa Franca Masu compartirà la seva experiència musical i parlarà de la cultura algueresa, de la vivència de la llengua catalana a l'Alguer i de les seves creacions musicals en un acte organitzat per la delegació de la Plataforma per la Llengua a l'Alguer i en coordinació amb la delegació de l'entitat al Barcelonès.

A més dels seus orígens en el jazz i de la seva mediterraneïtat sonora, entre les preferències musicals mostra especial predilecció pel fado, en la interpretació del qual es revela com una de les millors artistes italianes.

La cantant algueresa serà a Barcelona aquest cap de setmana i també oferirà un concert  dissabte 23 a l'Auditori Barradas, en el marc del Festival de Cançó Barnasants. En aquest cas, els socis de la Plataforma per la Llengua poden gaudir d'un 50 % de descompte en les entrades.

Franca Masu és l'exponent més important de la llengua catalana a l'Alguer i és per aquesta defensa de la llengua que el 2018 va rebre la Creu de Sant Jordi.

L'artista no és l'única algueresa que ha passat últimament pels escenaris de Barcelona. El cantant Davide Casu també va participar al Barnasants el passat febrer de la mà de la Plataforma per la Llengua.

Parteja