Not铆cies ← Altres not铆cies

Entrades per al festival Barnasants a meitat de preu!

La Plataforma per la Llengua i Barnasants renoven l'acord de col·laboraci贸 gr脿cies al qual tots els socis de la Plataforma per la Llengua podreu gaudir d'un 50 % de descompte en la compra d'entrades dels concerts seleccionats que hi ha fins l'Abril.

Enguany, el Projecte Cultural en Xarxa Barnasants arriba a la 24a edici贸 reivindicant el poder transformador de la cultura i la can莽贸 als territoris de parla comuna. Compta amb una programaci贸 脿mplia i diversa de propostes discogr脿fiques de tota mena. Amb l'objectiu de difondre i impulsar les actuacions musicals en llengua catalana, contribuirem a la promoci贸 de les actuacions que s'hi han programat en la nostra llengua.

Des d'avui mateix, presentant el carnet de soci de la Plataforma per la Llengua a la taquilla f铆sica podreu gaudir del descompte sobre el total de la vostra compra d'entrades per a tu i els teus acompanyants.

Les sol·licituds s'atendran per ordre d'arribada i fins a esgotar el n煤mero d'entrades amb descompte de qu猫 disposem per a cadascun dels concerts.

Per a qualsevol dubte, podeu trucar al 93 321 18 03 i demanar per l'脿rea d'atenci贸 al soci.

• Google+