Ajuda’ns a defensar i promoure el català!

Exposició 'The Catalan language, the 13th most spoken language in Europe'

El català no és una llengua minoritària: és la 13a més parlada a la Unió Europea, amb més de 10 milions de parlants i amb una extensió que inclou quatre estats d'Europa. L'exposició The Catalan Language: 10 million European voices exhibeix dades sobre la vitalitat de la llengua en els àmbits cultural, educatiu, social, laboral, tecnològic, esportiu i administratiu, a més de la situació de minorització que pateix per part de les institucions espanyoles, franceses, italianes i europees.

La mostra va ser inicialment censurada i prohibida per l'Eurocambra, però posteriorment la va autoritzar i es va inaugurar el 4 de març del 2019.

Des d'aleshores, ja ha estat exposada a nou estats diferents! També ha estat traduïda al francès i compta amb el suport d'uns fulls de sala per adaptar-la a les llengües que es requereixin amb l'objectiu de donar-li la màxima difusió.

Amb una aportació econòmica de 10 € ens ajudaràs a cobrir els costos de traducció dels textos, edició i impressió dels plafons i fulls de sala, així com les despeses de muntatge i trasllat a diverses ciutats del món sencer.

Fes un donatiu i contribueix a donar a conèixer la realitat de la nostra llengua al món sencer!

El teu donatiu serà de
Vols realitzar el donatiu com a...
Les teves dades
Dades de l'empresa

Política de privacitat

Les dades personals que ens faciliteu a través de l'enviament d'aquest formulari seran incorporades a la nostra base de dades i seran tractades de manera confidencial amb la finalitat de gestionar la vostra donació a PLATAFORMA PER LA LLENGUA i de respondre-hi en els termes i condicions que ens hagi indicat.

Així mateix, podrem comunicar-nos amb vós per via electrònica o telefònica, basant-nos en l'interès legítim de PLATAFORMA PER LA LLENGUA, per comunicar-vos informació sobre la vostra relació amb la nostra entitat, així com novetats, activitats, campanyes o actes organitzats per PLATAFORMA PER LA LLENGUA, i altres comunicacions que puguin resultar del vostre interès.

En cap cas cedirem les vostres dades personals a tercers sense el vostre consentiment previ.

El període de conservació de les dades serà el necessari per al manteniment de la relació i un màxim de 5 anys un cop finalitzada.

Així mateix, us informem que podrem fer tractaments de dades relatius a les consultes, queixes o reclamacions amb finalitats estadístiques. En aquest cas, les vostres dades personals seran dissociades o anonimitzades.

Durant la vostra relació amb l'entitat, i estrictament per a la gestió de les vostres dades personals, PLATAFORMA PER LA LLENGUA podrà emprar programari per desar-les als EUA. Aquesta transferència està emparada en l'ús de clàusules contractuals tipus amb els proveïdors pertinents.

Durant la tramitació de la vostra donació, i estrictament per a la gestió de les vostres dades personals, PLATAFORMA PER LA LLENGUA podrà emprar programari per desar-les als EUA. Aquesta transferència està emparada en l'escut de privacitat UE-EUA.

Des de PLATAFORMA PER LA LLENGUA, complim amb totes les garanties legals establertes per a protegir la privacitat de les vostres dades personals.

En qualsevol moment podreu exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, així com, si escau, el dret de portabilitat i de limitació del tractament, recollits al RGPD (UE) 216/679, per correu electrònic a dades@plataforma-llengua.cat.

En qualsevol cas, podreu dirigir-vos a l'autoritat de protecció de dades (www.agpd.es) per iniciar els tràmits oportuns en defensa dels vostres drets.