Ajuda’ns a defensar i promoure el català!

Exposició 'The Catalan language, the 13th most spoken language in Europe'

El català no és una llengua minoritària: és la 13a més parlada a la Unió Europea, amb més de 10 milions de parlants i amb una extensió que inclou quatre estats d'Europa. L'exposició The Catalan Language: 10 million European voices exhibeix dades sobre la vitalitat de la llengua en els àmbits cultural, educatiu, social, laboral, tecnològic, esportiu i administratiu, a més de la situació de minorització que pateix per part de les institucions espanyoles, franceses, italianes i europees.

La mostra va ser inicialment censurada i prohibida per l'Eurocambra, però posteriorment la va autoritzar i es va inaugurar el 4 de març del 2019.

Des d'aleshores, ja ha estat exposada a Londres i a la Universitat de Cambridge. També ha estat traduïda al francès i compta amb el suport d'uns fulls de sala per adaptar-la a les llengües que es requereixin amb l'objectiu de donar-li la màxima difusió.

Amb una aportació econòmica de 10 € ens ajudaràs a cobrir els costos de traducció dels textos, edició i impressió dels plafons i fulls de sala, així com les despeses de muntatge i trasllat.

Fes un donatiu i contribueix a donar a conèixer la realitat de la nostra llengua al món sencer!

El teu donatiu serà de
Vols realitzar el donatiu com a...

Recorda que pots deduir el 15% d'aquest donatiu a la declaració de la renda.

Les teves dades
Dades de l'empresa

Política de privacitat

Les dades personals que ens faciliteu a través de l'enviament d'aquest formulari seran incorporades a la nostra base de dades i seran tractades de manera confidencial amb la finalitat de gestionar la vostra donació a PLATAFORMA PER LA LLENGUA i de respondre-hi en els termes i condicions que ens hagi indicat.

Així mateix, podrem comunicar-nos amb vós per via electrònica o telefònica, basant-nos en l'interès legítim de PLATAFORMA PER LA LLENGUA, per comunicar-vos informació sobre la vostra relació amb la nostra entitat, així com novetats, activitats, campanyes o actes organitzats per PLATAFORMA PER LA LLENGUA, i altres comunicacions que puguin resultar del vostre interès.

En cap cas cedirem les vostres dades personals a tercers sense el vostre consentiment previ.

El període de conservació de les dades serà el necessari per al manteniment de la relació i un màxim de 5 anys un cop finalitzada.

Així mateix, us informem que podrem fer tractaments de dades relatius a les consultes, queixes o reclamacions amb finalitats estadístiques. En aquest cas, les vostres dades personals seran dissociades o anonimitzades.

Durant la vostra relació amb l'entitat, i estrictament per a la gestió de les vostres dades personals, PLATAFORMA PER LA LLENGUA podrà emprar programari per desar-les als EUA. Aquesta transferència està emparada en l'escut de privacitat UE-EUA.

Durant la tramitació de la vostra donació, i estrictament per a la gestió de les vostres dades personals, PLATAFORMA PER LA LLENGUA podrà emprar programari per desar-les als EUA. Aquesta transferència està emparada en l'escut de privacitat UE-EUA.

Des de PLATAFORMA PER LA LLENGUA, complim amb totes les garanties legals establertes per a protegir la privacitat de les vostres dades personals.

En qualsevol moment podreu exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, així com, si escau, el dret de portabilitat i de limitació del tractament, recollits al RGPD (UE) 216/679, per correu electrònic a dades@plataforma-llengua.cat.

En qualsevol cas, podreu dirigir-vos a l'autoritat de protecció de dades (www.agpd.es) per iniciar els tràmits oportuns en defensa dels vostres drets.