Contacta amb nosaltres

Agrupació comarcal del Gironès

A/e: adac(ELIMINAR)@adac.cat

Pujada St. Domènec, 2, pral. 17004 Girona

Horari d'atenció al públic: prèvia confirmació telefònica

Telèfon: 972 21 38 38

Destaquem

Emergència lingüística
Poder viure plenament en català també depèn de tu
Apparella't
CatalApp

A l'Instagram

• Tots podem ser exiliats, acusats i perseguits. Fem costat a Josep Campmajó i la resta d'exiliats i perseguits per ser independentistes catalans.
Vine dilluns 15 d'abril a les 8 del vespre a la plaça del Vi a donar-los suport!
T'hi esperem!
  • Caminada saludable organitzada pel Servei d'Esports de la UdG i amb la col·laboració de l'Adac.
Recorregut: la Creueta, carril bici, Santa Margarida de Quart, església i castell de Palol d'Onyar, la Creueta.
Moltes gràcies per la vostra participació!
  • Sortida de la secció de muntanya: encreuament carretera de Rupit a
Pruit, km 31, GR-2, Pruit, coll Sabastida, puig de la Bastida, Pla d’Aiats, coll d’Aiats, coll del Bram, Les Marrades, santuari de Cabrera, baixar per les escales, coll del Bram, pont de la Rotllada, restaurant can Puntí (Cantonigròs).
  • Ahir, dissabte, vàrem celebrar la festa del soci. Un acte de reconeixement a alguns dels socis que, ara fa 44 anys, van unir esforços per fundar el nostre ateneu amb l'objectiu irrenunciable de defensar la llengua, la cultura i la nació catalanes. Moltes persones han dedicat temps i energia, de manera desinteressada i altruista, per fer del nostre ateneu una de les entitats gironines més reconegudes pel seu compromís amb la llengua i la cultura pròpies. L'acte ha volgut ser un reconeixement a tots els socis de l'ADAC, que amb la seva aportació, participació i empenta mantenen ben viva la nostra entitat.
En el decurs de l'acte s'ha lliurat l'ADAC de Plata als socis homenatjats i hem tingut l'ocasió de parlar amb ells perquè ens expliquin com van ser aquells inicis. No hi va faltar música, una projecció de fotos de l'ateneu, algundiscurs i una glossa, a l'ADAC i a la ciutat de Girona, a càrrec d'en Quim Curbet.
Moltes gràcies a tots!
Més imatges