Voluntariat i participació

La Plataforma per la Llengua treballa des del pragmatisme i el rigor cercant sempre l'originalitat en les seves actuacions. Ens adrecem a tothom i ens hem consolidat com un referent en la mobilització lingüística. La salut de la nostra llengua és una responsabilitat que no podem delegar als governs ni a les lleis, sinó que tu i tothom hi hem de col·laborar activament.

Vols millorar la situació del català? Col·labora amb nosaltres com a voluntari.
Fes-te'n voluntari

• Voluntariat per la llengua

La Plataforma per la Llengua és possible gràcies a l'activitat que hi desenvolupen els voluntaris i col·laboradors. Tothom pot fer quelcom eficaç per avançar en la normalització lingüística del català, independentment dels nostres coneixements, disponibilitat de temps o lloc de residència. Des de la Plataforma per la Llengua intentem suggerir accions o tasques que s'adaptin als interessos, disponibilitat i perfil de cada persona interessada a treballar pel català. Fes-te voluntari o voluntària!

• Qui som?

Els voluntaris i voluntàries de la Plataforma per la Llengua som persones que treballem coordinadament per la normalització del català, sols o en grups, en el marc de l'estratègia i les campanyes de l'organització. Vivim en qualsevol punt de la geografia catalana i de l'estranger i tenim qualsevol edat. Fes-te voluntari o voluntària!

• Què fem?

En funció dels nostres interessos, treballem pel català en una temàtica concreta però de manera transversal, com ara educació, universitats, nouvinguts, joguines, món socioeconòmic, unió europea, música, cinema, toponímia, Internet, etc. O bé desenvolupem tasques concretes en funció del nostre perfil laboral o professional, com ara fotografia, muntatge audiovisual, secretaria i administració, correcció i traducció de textos, etc. Depenent de la nostra disponibilitat, assumim tasques fixes, liderem projectes a desenvolupar o bé ajudem puntualment en actes diversos. Fes-te voluntari o voluntària!

• Què t'oferim?

Fent de voluntari o voluntària de la Plataforma per la Llengua t'oferim la possibilitat de treballar de forma eficaç per a la normalització del català, fent-te partícip dels èxits aconseguits anualment per l'organització. En funció de la feina desenvolupada, t'oferim la possibilitat de formar-te tècnicament i a nivell discursiu, adquirir coneixements sobre la llengua catalana i aprendre tècniques d'activisme lingüístic. Com a voluntari/a de la Plataforma per la Llengua estaràs informat de les novetats i activitats de l'organització i podràs participar en trobades de voluntaris, activitats i comissions de treball. Fes-te voluntari o voluntària!

• Coneix la política de voluntariat de la Plataforma per la Llengua