Fes-te'n soci!

Som una ONG molt menys coneguda que la resta, però igualment ambiciosa.

La Plataforma per la Llengua és l'ONG del català. El nostre objectiu és promoure el català com a eina de cohesió social i llengua comuna.

Treballem per normalitzar el català en el món de l'empresa, a les joguines o a les administracions públiques; per fer del català la llengua d'acollida dels nouvinguts; per fomentar la presència del català en la cultura i al cinema; per garantir el model d'immersió lingüística a l'educació...

I per això necessitem la teva col·laboració. Fes-te'n soci. (Les vostres quotes de soci tenen una desgravació del 15% de la vostra quota anual a la declaració de la renta).

*Els camps són obligatoris

Dades de l'entitat

Introdueix el número i la lletra sense espais ni guions.

Adreça postal
Dades bancàries

Quota Anual

Per a qualsevol dubte o incidència, posa't en contacte amb nosaltres a socis@plataforma-llengua.cat

En acompliment de la LOPD (Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal 15/1999 de 13 de desembre), Plataforma per la Llengua - Col·lectiu l'Esbarzer li informa que les seves dades seran incloses en un fitxer manual i automatitzat. Vostè podrà exercir el dret d'accés, rectificació, oposició i cancel·lació de les seves dades, adreçant-se per escrit a Plataforma per la Llengua - Col·lectiu l'Esbarzer, a l'atenció de Protecció de Dades, C/ Sant Pere Més Alt, 2, pral. 2. 08003 Barcelona.

Altres formes de pagament

També podeu fer-vos socis de la següent manera:

• Transferència. Número de compte: 2100 0681 08 0200234389. IBAN ES26 2100 0681 0802 0023 4389. Recordeu que com a concepte de la transferència heu d'indicar el nom de l'entitat/ persona jurídica.
  • En efectiu, passant per la nostra seu nacional (Via Laietana, 48 A, principal 2a 08003 Barcelona)