Fes-te'n soci!

Som una ONG molt menys coneguda que la resta, però igualment ambiciosa.

La Plataforma per la Llengua és l'ONG del català. El nostre objectiu és promoure el català com a eina de cohesió social i llengua comuna.

Treballem per normalitzar el català en el món de l'empresa, a les joguines o a les administracions públiques; per fer del català la llengua d'acollida dels nouvinguts; per fomentar la presència del català en la cultura i al cinema; per garantir el model d'immersió lingüística a l'educació...

I per això necessitem la teva col·laboració. Fes-te'n soci.

*Els camps són obligatoris

Dades personals
Adreça postal
Dades bancàries

Si fas la declaració de renda a Catalunya, podràs desgravar 15% de la teva quota anual.

Quota i periodicitat de pagament

Has escollit la quota reduïda de 40,00€ anuals per a estudiants, persones jubilades o a l'atur o persones que no puguin assumir la quota estàndard de 60,00€ anuals.

Quota Mensual

Quota Trimestral

Quota semestral

Quota Anual

Per a imports inferiors 40,00€ anuals o per a imports diferents dels proposats, dubtes o incidències, contacta amb nosaltres a gestio@subscripcions.cat o al telèfon 93 784 76 84

Amb la quota de 80€ anuals, una samarreta de regal!

Per a quotes iguals o superiors als 80€ anuals, la Plataforma per la Llengua et regala una samarreta amb la reproducció de la litografia de l'obra de Joan Brossa de 1997 "Volem viure plenament en català"

En acompliment de la LOPD (Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal 15/1999 de 13 de desembre), Plataforma per la Llengua - Col·lectiu l'Esbarzer li informa que les seves dades seran incloses en un fitxer manual i automatitzat. Vostè podrà exercir el dret d'accés, rectificació, oposició i cancel·lació de les seves dades, adreçant-se per escrit a Plataforma per la Llengua - Col·lectiu l'Esbarzer, a l'atenció de Protecció de Dades, C/ Sant Pere Més Alt, 2, pral. 2. 08003 Barcelona.