Fes-te'n soci!

Som una ONG molt menys coneguda que la resta, però igualment ambiciosa.

La Plataforma per la Llengua és l'ONG del català. El nostre objectiu és promoure el català com a eina de cohesió social i llengua comuna.

Treballem per normalitzar el català en el món de l'empresa, a les joguines o a les administracions públiques; per fer del català la llengua d'acollida dels nouvinguts; per fomentar la presència del català en la cultura i al cinema; per garantir el model d'immersió lingüística a l'educació...

I per això necessitem la teva col·laboració. Fes-te'n soci.

*Els camps són obligatoris

Dades personals
Adreça postal
Dades bancàries

Si fas la declaració de renda a Catalunya, podràs desgravar 15% de la teva quota anual.

Quota i periodicitat de pagament

Has escollit la quota reduïda de 40,00€ anuals per a estudiants, persones jubilades o a l'atur o persones que no puguin assumir la quota estàndard de 60,00€ anuals.

Quota Mensual

Quota Trimestral

Quota semestral

Quota Anual

Per a imports inferiors 40,00€ anuals o per a imports diferents dels proposats, dubtes o incidències, contacta amb nosaltres a gestio@subscripcions.cat o al telèfon 93 784 76 84

Amb la quota de 80€ anuals, una bossa de regal!

Per a quotes iguals o superiors als 80€ anuals, la Plataforma per la Llengua et regala una bossa amb la imatge del domini lingüístic i les seves varietats dialectals per explicar a tothom que parlem el català!

En acompliment de la LOPD (Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal 15/1999 de 13 de desembre), Plataforma per la Llengua - Col·lectiu l'Esbarzer li informa que les seves dades seran incloses en un fitxer manual i automatitzat. Vostè podrà exercir el dret d'accés, rectificació, oposició i cancel·lació de les seves dades, adreçant-se per escrit a Plataforma per la Llengua - Col·lectiu l'Esbarzer, a l'atenció de Protecció de Dades, C/ Sant Honorat 7, principal 1a 08002 Barcelona.