Fes-te voluntari en defensa de la llengua!

Vols ajudar-nos a normalitzar la llengua arreu del domini lingüístic? Fes pinya pel català amb l'equip de Plataforma per la Llengua:

Fes-te voluntari de l'entitat!

*Els camps són obligatoris

Emplena els camps següents
De totes les opcions en les quals pots col·laborar, quina t’interessa més? (pots marcar-ne més d’una opció)

Vull col·laborar en el meu territori formant part d’una territorial

Vull col·laborar en el meu territori participant en activitats puntuals

Vull aportar les meves idees i oferir suport a l'entitat formant part d’una Comissió

Vull aportar les meves idees i oferir suport a l'entitat en el seu funcionament habitual i en tasques especialitzades

Vull fer activisme a les xarxes socials

Vull fer activisme participant en accions de denúncia pacífica al carrer

Vull ajudar a consolidar l’ús del català dinamitzant tertúlies lingüístiques en les zones dels Plans d'Actuació Lingüística Integral

Les dades personals facilitades a través d'aquesta butlleta / formulari seran incorporades a la nostra base de dades i seran tractades de manera confidencial amb la finalitat de gestionar la vostra relació com a voluntari o voluntària de PLATAFORMA PER LA LLENGUA. Així mateix, podrem comunicar-nos amb vós per via electrònica o telefònica, basant-nos en  l'interès legítim de PLATAFORMA PER LA LLENGUA, per comunicar-vos informació sobre la vostra inscripció a la nostra entitat, així com novetats, activitats, campanyes o actes organitzats per PLATAFORMA PER LA LLENGUA, i altres.

En cap cas no cedirem les vostres dades personals a tercers sense el vostre consentiment. El període de conservació de les dades serà el necessari per al manteniment de la relació i  un màxim de 5 anys un cop finalitzada.

Durant la vostra relació amb l'entitat, i estrictament per a la gestió de les vostres dades personals, PLATAFORMA PER LA LLENGUA podrà emprar programari per desar-les als EUA. Aquesta transferència està emparada en l'ús de clàusules contractual tipus amb els proveïdors pertinents. A PLATAFORMA PER LA LLENGUA complim amb totes les garanties legals establertes per a protegir la privacitat de les vostres dades personals.

En qualsevol moment podreu exercir els vostres drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, així com, si escau, el dret de portabilitat i de limitació del tractament, recollits al RGPD (UE) 216/679, dirigint-vos a: carrer de Sant Honorat, 7, principal 1a, 08002, de Barcelona o mitjançant correu electrònic a dades@plataforma-llengua.cat. En qualsevol cas, podreu dirigir-vos a l'autoritat de protecció de dades (www.agpd.es) per iniciar els tràmits oportuns en defensa dels vostres drets.