La Corbella

El seu nom surt d'una de les lletres de l'Ovidi Montllor i aquest és el nostre petit homenatge. La Corbella és la nostra revista semestral, un dels principals mitjans de comunicació a través de la qual difonem les nostres activitats envers la societat. S'hi inclouen notícies sobre les darreres campanyes de la Plataforma per la Llengua i sobre els èxits assolits, articles d'opinió sobre diversos temes sociolingüístics i enllaços i recomanacions d'interès. L'any 2008 la Federació d'Ateneus de Catalunya va atorgar a la revista el premi al millor mitjà de comunicació d'associacions culturals.

El format de la revista és de 36/40 pàgines de dimensions DIN-A4 plegat, i té un tiratge de 9.000 exemplars. Es reparteix entre els socis de la Plataforma per la Llengua, altres entitats de la societat civil, biblioteques, universitats, centres cívics, bars, botigues i establiments diversos com ara a les llibreries Abacus de tot el Principat, representants de partits polítics, càrrecs institucionals, mitjans de comunicació i articulistes habituals en premsa escrita, entre d'altres.

Mostrant de 1 a 12 de 27 entrades disponibles