La Corbella ← Altres entrades

N√ļm. 14

Descarregar la revista (PDF 2,60 Mb)

La Plataforma per la Llengua, Premi Nacional de Cultura 2008.

I ara guardonats amb el Premi Nacional de Cultura

En portada

La Plataforma per la Llengua, Premi Nacional de Cultura

Acollida ling√ľ√≠stica

√ąxit de convocat√≤ria en la presentaci√≥ del manifest i el v√≠deo "El catal√†, llengua comuna" / Salam al catal√†, una presentaci√≥ de la llengua catalana a la comunitat isl√†mica i araboparlant de Catalunya / Entrevista a Javid Mughal, director del setmanari El Mirador dels Immigrants / La Plataforma per la Llengua i el Departament d'Acci√≥ Social i Ciutadania presenten diversos materials d'acollida ling√ľ√≠stica

Universitats

Més de 800 estudiants universitaris participen en el Català means feeling

Activisme

Activisme pur, amb 16.400 queixes, contra el menyspreu d'Air Berlin

Empreses

IKEA reparteix el catàleg en català / Editem el desplegable Consum responsable en català / En l'etiquetatge, la llei ens discrimina

15 anys d'història

La gènesi de la Plataforma per la Llengua / Cronologia essencial / L'enquesta: Què ha significat per a tu la Plataforma per la Llengua?

Entrevista

Joan Pere Le Bihan, director General de La Bressola

Territori

Empord√†: Participaci√≥ en activitats l√ļdiques i culturals / Cinema en catal√†, a Tarragona / Actes i accions, al Vall√®s Occidental / Al Maresme, molt actius / Sensibilitzaci√≥ del turista a la Safor

Opinió

"Els parlants s√≥n tan imprescindibles com el model ling√ľ√≠stic", d'Abelard Saragoss√†

A més a més

S'edita el primer diccionari catal√†-roman√®s roman√®s-catal√† / I ja tenim el primer vocabulari catal√†-urd√ļ

Contraportada

Nous materials de marxandatge!