La Plataforma per la Llengua presenta a Palma els tres informes sobre la situació del català a l’Estat espanyol

El passat dimarts 13 de juliol la Plataforma per la Llengua va presentar a Can Alcover-Espai de Cultura, a Palma, els tres informes que comparen el reconeixement legal que té el català a l'Estat espanyol amb la situació que experimenten altres llengües amb un nombre similar de parlants en el context europeu i en d'altres països plurilingües.

Durant el matí hi va haver una roda de premsa on hi va participar Marisa Cerdó, vicepresidenta de l'Obra Cultural Balear; Carme Sánchez, portaveu de Joves de Mallorca per la Llengua i membre de la junta directiva de l'OCB; i Bernat Gasull, de la Plataforma per la Llengua. El mateix dimarts, a les 20.00 hores i al mateix espai, la Plataforma per la Llengua va realitzar la conferència "L'anomalia espanyola. El català, la llengua més desprotegida d'Europa en relació al nombre de parlants", on es fa un balanç de la situació actual en base als tres informes esmentats.

Diversos mitjans de les Illes se n'han fet ressò, entre ells el Diari de Balears i IB3 Televisió. Podeu consultar els tres informes en els documents relacionats de: www.plataforma-llengua.cat/administracions.

• Google+