La Plataforma per la Llengua, candidata als Premis Abacus 2010. Vota per nosaltres!

La Plataforma per la Llengua és una de les tres candidates als Premis Abacus 2010 en la categoria de Cultura. Un cop més et demanem el teu suport: vota per nosaltres en aquest enllaç! La candidatura es justifica per la feina realitzada per l'entitat en favor de l'acollida lingüística. Per tal de triar les dues propostes que seran finalistes, Abacus Cooperativa ha creat un sistema de votació telemàtic a través del qual tots els socis i sòcies de consum de la cooperativa podran votar i triar les seves opcions. Les dues opcions més votades de cada categoria esdevindran les finalistes, i posteriorment, un jurat format per membres de reconegut prestigi serà qui triarà la guanyadora entre aquestes dues finalistes.

El fet que la Plataforma per la Llengua guanyi o aconsegueixi una bona posició servirà per donar més ressò a la nostra organització, un fet que ens permetrà fer encara molt més del que ja estem fent per la llengua catalana. Vota per nosaltres i reenvia l'enllaç a tots els teus amics, familiars i coneguts! Tenim de temps fins el pròxim dia 15 d'octubre per aconseguir-ho! Gràcies per la teva col·laboració, entre tots i totes podem fer-ho!

• Google+