L’àlbum fotogràfic del Lip dub per la llengua!

Vas participar en el Lip dub per la llengua? No et perdis l'àlbum de fotos de la gravació, que recull un resum de les fotos que ens han enviat i que hem anat recollint a través del nostre espai a Flickr. El pots trobar en el següent link: https://picasaweb.google.com/Plataformallengua/LipDubPerLaLlengua02.

Les fotos són cortesia dels següents col·laboradors: Mireia Ludevid, Martí Gasull i Avellan, Neus Mestres, Xavi Mestres, TotMacedònia i Josep Lluís González

El Lip dub per la llengua és una iniciativa organitzada per la Plataforma per la Llengua i 23 entitats de persones immigrades amb l'objectiu de reivindicar, d'una manera lúdica i original, el paper del català com a eina d'inclusió dels nouvinguts i llengua comuna. La gravació, que va tenir llocs els passats dies 15 i 16 d'abril, va comptar amb la participació de prop de 1.500 persones i també de moltes cares conegudes que apareixen en el vídeo. El vídeo ja acumula més de 76.000 visites. Podeu veure'l a: http://www.youtube.com/watch?v=kWm0gqsjuoI

• Google+