La Plataforma per la Llengua participa un any més a la fira "Viu Llatinoamèrica"

Un any mes, la Plataforma per la Llengua ha estat present a la Fira "Viu Llatinoamèrica", en la seva sisena edició, que va tenir lloc el dissabte 2 i el diumenge 3 de juliol a la Farga de l'Hospitalet. És un esdeveniment familiar, una gran festa de la diversitat cultural, una mostra econòmica, cultural i gastronòmica adreçada al col·lectiu llatinoamericà.

Enguany, cal remarcar la participació de la Plataforma per la Llengua en l'estand de Ràdio La Bomba (100.3 FM), dins el programa "La Veu del Poble", que es va retransmetre en directe des del mateix recinte firal. Amb la col·laboració espontània del mateix públic,e s va parlar d'una manera molt dinàmica i engrescadora de la importància d'aprendre català pel col·lectiu llatinoamericà i de les oportunitats que genera aprendre la llengua. Els participants van posar en pràctica els seus coneixements de català en viu i en directe.

En el marc del saló, l'entitat va donar a conèixer a través de diferents materials editats els projectes endegats per tal d'apropar el català a les persones que, procedents dels diferents països de Llatinoamèrica, s'han establert els darrers anys en algun dels territoris de parla catalana.

Cal destacar també que al llarg de les diferents edicions de la Fira s'ha notat un increment de la presència del català, tant pel que fa a la retolació de la Fira i la presència d'estands com a la mateixa pàgina web dels organitzadors, que ha incorporat la llengua catalana.

• Google+