Not铆cies ← Altres not铆cies

Somescola.cat crida a la mobilitzaci贸 per al proper 12 de setembre

Tal com anunciava Somescola.cat en la reuni贸 d'urg猫ncia d'aquest dilluns dia 5, la coordinadora, de la qual en forma part activament la Plataforma per la Llengua, fa una crida a la mobilitzaci贸 per al proper 12 de setembre, dia d'inici del curs escolar.

Amb aquesta finalitat, Somescola.cat posa a partir d'avui a disposici贸 dels centres educatius el cartell amb el lema "Per un pa铆s de tots, l'escola en catal脿", amb l'objectiu de refermar el suport de tots a l'escola catalana i al model de cohesi贸 social que aquesta representa. El cartell es pot descarregar des de la portada del web http://www.somescola.cat

Somescola.cat tamb茅 ha refor莽at les accions empreses fins ara, com 茅s la signatura per part dels ajuntaments catalans de la moci贸 en favor de l'escola en catal脿 i l'adhesi贸 de centres escolars, particulars i entitats al manifest de Somescola.cat, que ja supera les 21.000 adhesions.

Recordem que el proper dia 12 de setembre Somescola.cat ha convocat concentracions a les 19 h davant els ajuntaments de totes les viles i ciutats.

• Google+