"D’un temps, d’un país…"

Darrerament, els fets s'atropellen, el temps en aquest país té pressa. Aquest darrerament serveix per abraçar o els darrers quinze mesos, o els darrers quinze dies; de la sentència del Tribunal Constitucional sobre l'Estatut a la interlocutòria del T SJC sobre el model d'immersió lingüística.

Tant és, la percepció és la mateixa: les regles del joc en què ens movem -en què es mou la llengua catalana-, s'empetiteixen i, cada vegada més, les percebem llunyanes, inabastables -principalment, a efectes de raó, perquè ens costa comprendre el perquè de moltes decisions. I el que passa no és res que no es prevegi en l'ordenament jurídic espanyol, i els tribunals -tal com toca- actuen en conseqüència -atiats, a vegades, per ciutadans amb veïnatge administratiu a Catalunya, com vostè i com jo. Per tant, aquí no falla res, aquí la cosa va com ha d'anar, tal com s'ha disposat jurídicament... (Per: Marc Biosca) [segiu llegint +]

• Google+