Notícies ← Altres notícies

El nou Cacaolat continuarà incomplint la normativa d’etiquetatge

El popular batut de xocolata Cacaolat d'un litre ha tornat als prestatges de les botigues catalanes amb un disseny completament renovat. No obstant això, les noves empreses propietàries, Cobega i Grup DAMM, no han tingut en compte la normativa legal vigent i no inclouen la llengua catalana en l'etiquetatge del producte. Així doncs, aquestes informacions són redactades no només en castellà, llengua d'obligat ús en l'etiquetatge segons la legislació, sinó també en francès i anglès. La presència del català es redueix a una frase promocional en l'envàs.

Des de la Plataforma per la Llengua demanem a les companyies propietàries del popular batut que rectifiquin i incloguin el català en l'etiquetatge de tots els productes Cacaolat, tal com s'estableix en la Llei 22/2010 del Codi de Consum, respectant així els drets lingüístics dels consumidors catalans, que, per altra banda, representen el gruix principal dels consumidors del popular batut.

 

Comparteix

  • Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • Linkedin