El nou web de la Plataforma per la Llengua incorpora noves seccions i un butlletí electrònic mensual

Des d'ahir dia 5 de juliol, el lloc web de la Plataforma per la Llengua canvia de disseny i estructura. Després de quatre anys amb l'anterior web, la Plataforma per la Llengua renova la seva principal eina de comunicació a la xarxa, per tal d'adaptar-se a les necessitats de creixement de l'organització i seguir la línia de renovació de la imatge corporativa.

El nou web modernitza la seva imatge i reorganitza els continguts, però, a més, tot i mantenir els serveis bàsics que oferia fins ara, com l'apartat de notícies o la possibilitat de trametre queixes per internet, incorpora noves funcionalitats, com un butlletí electrònic mensual (us hi podeu donar d'alta des d'aquest enllaç), la possibilitat d'afegir més documents i informacions sobre les diferents campanyes o un complet apartat d'enllaços d'entitats relacionades amb la llengua i la cultura catalanes que s'anirà incrementant progressivament.

• Google+