Notícies ← Altres notícies

La Plataforma per la Llengua i WICACC demanen a Establiments Miró que implementi una versió en català del web corporatiu

La Plataforma per la Llengua i l'associació Webmàsters Independents en Català, de Cultura i d'Àmbits cívics (WICACC) han enviat una comunicació a establiments Miró demanant-los-hi la implementació d'una versió en llengua catalana del web corporatiu.

Establiments Miró és una empresa catalana nascuda l'any 1971 dedicada a la venda d'electrodomèstics i que actualment compta amb més de 80 punts de venda a tot l'estat. Recentment, Miró ha engegat una campanya publicitària amb l'eslògan Som d'aquí . Tot i així, les dues entitats han constatat que malgrat aquest eslògan, l'empresa no disposa d'una versió en català del web corporatiu.

Les entitats recorden a l'empresa que no disposar d'un servei tan important com el web, almenys, en llengua catalana és una contradicció per una empresa que s'anomena d'aquí i una incoherència davant els clients i consumidors. A més assenyalen que la major part d'empreses radicades a Catalunya disposen d'un web en català, entre elles grans multinacionals i empreses tecnològiques punteres mundialment, fet que demostra que l'ús del català és un element de rendibilitat i una oportunitat d'obtenir una imatge d'empresa propera, de qualitat i responsable amb els consumidors.

Per tot això, les dues entitats esperen que ben aviat l'empresa rectifiqui i implementi una versió en català del web, una decisió que beneficiarà al servei al client que ofereix l'empresa i millorarà la satisfacció i tracte als consumidors dels territoris de parla catalana.

Comparteix

  • Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • Linkedin