La Plataforma per la Llengua i l'editorial Eumo fan entrega de llibres en català a la Biblioteca de la Universitat Via Domitia de Perpinyà

L'ONG del català i l'editorial Eumo han participat en aquesta iniciativa de Recapte de Llibres en català fent una aportació de diversos exemplars a en Xavier Méndez, organitzador de l'esdeveniment i responsable de fer arribar personalment tots els exemplars recaptats.

Aquest matí la Plataforma per la Llengua ha fet una donació de llibres en català a un dels membres organitzadors de l'esdeveniment "Recapte de Llibres en català", en Xavier Méndez. La donació dels llibres ha estat promoguda per una de les voluntàries de l'entitat, la Sandra Puig Figueras, que també participa en aquesta iniciativa de recapte de llibres.

Aquesta aportació de llibres en llengua catalana a la Biblioteca de la Universitat Via Domitia de Perpinyà vol ser un acte més a favor de la normalització lingüística del català a la Catalunya nord.

Us adjuntem la carta d'agraïment que ens ha fet arribar la nostra voluntària Sandra Puig aquí

Documents relacionats