Not铆cies ← Altres not铆cies

La Plataforma per la Llengua acosta les TIC a les entitats de nouvinguts

El passat divendres 27 de juny la Plataforma per la Llengua va realitzar un curs adre莽at a les entitats de persones nouvingudes sobre xarxes socials impartit per la Fundaci贸 Pere Tarr茅s i amb la col·laboraci贸 de la Diputaci贸 de Barcelona i la Generalitat de Catalunya.

En l'era digital en la qual ens trobem, les xarxes socials i l'internet 2.0 han esdevingut fonamental per les entitats. Les xarxes socials han transcendit des del seu 煤s inicial com a eina de comunicaci贸 personal, fins a convertir-se en un fenomen global, transformant-les en un important canal de comunicaci贸 que s'ha incorporat amb for莽a al m贸n de les associacions.

Per aix貌, des de la Plataforma per la Llengua i dins del projecte Interculturalitat i cohesi贸 social, volem acompanyar ling眉铆sticament les entitats en aquest proc茅s i apropar continguts digitals per donar eines perqu猫 puguin entrar a l'esfera 2.0.

En el curs de xarxes socials hi han participat membres de Cornell脿 Sense Fronteres, d'ACESOP (l'Associaci贸 Cultural Educativa i Social de dones pakistaneses), l'Associaci贸 AMICAL d'Immigrants Marroquins a Catalunya, l'Associaci贸 Boliviana Espiritu de Santa Cruz de la Sierra, PAKTAXI (l'Associaci贸 de Taxistes Pakistanesos de Catalunya i la Llum del Nord (l'Associaci贸 per a la ciutadania i cooperaci贸 entre pobles).

Ara ja ho tenim una mica m茅s clar! Aix貌 茅s el que ens deien els participants despr茅s del taller pr脿ctic sobre xarxes socials on es va posar en pr脿ctica, sobretot, el Twitter i com pot ajudar a difondre les activitats i projectes d'una entitat i com podem relacionar-nos amb altres agents socials.

Els participants han treballat aspectes de la xarxa social Twitter: cites, piulades, etiquetes, hashtags. Hi havia entitats que encara no n'havien sentit a parlar mai o d'altres que tot just comencen a entrar a l'esfera 2.0.

• Google+