Not铆cies ← Altres not铆cies

Taller de Scrabble en catal脿 a Palau-solit脿 i Plegamans

Per Sant Jordi, el dijous 23 d'abril, la Plataforma per la Llengua, amb la col·laboraci贸 de la Federaci贸 Internacional de Scrabble en Catal脿 i Mattel, va organitzar un taller de Scrabble amb els joves del CE L'Alzina (Centre Educatiu de Just铆cia Juvenil), amb la finalitat de treballar el catal脿 com a llengua vehicular del centre i de cohesi贸 social.

El taller de Scrabble es va emmarcar en el programa d'activitats del Sant Jordi L'Alzina solid脿ria, que 茅s la festa major del centre. En el taller, dinamitzat per t猫cniques i voluntaris de la Plataforma per la Llengua, els joves van poder participar  i gaudir de l'activitat en un ambient dist猫s i festiu. A part aix貌, hi va haver altres activitats, com ara: concurs de paradetes de les unitats de conviv猫ncia, recollida de material escolar per al Casal d'Infants del Raval, mostra i venda de productes d'emprenedors i taller de manualitats.

Gr脿cies a la col·laboraci贸 de Mattel vam poder obsequiar el centre amb un exemplar d'un Scrabble en catal脿 perqu猫 els joves puguin continuar jugant en catal脿 en el seu dia a dia.

• Google+