Not铆cies ← Altres not铆cies

La Plataforma per la Llengua impulsa la creaci贸 del nou web de l'associaci贸 Amical de Barcelona

Plataforma per la Llengua  presenta el nou web de l'associaci贸 Amical de Barcelona en el marc del projecte "Inclusi贸 social i noves tecnologies", una iniciativa que permet a les entitats de nouvinguts amb qui col·labora impulsar les seves p脿gines web en catal脿.

La creaci贸 d'aquest nou portal t茅 com a objectiu facilitar el proc茅s d'inclusi贸 de les persones immigrades a la societat catalana, mitjan莽ant l'adopci贸 del catal脿 i la producci贸 de continguts digitals en llengua catalana.

L'associaci贸 Marroqu铆 Amical 茅s una entitat dels treballadors marroquins a Catalunya que es va fundar a Barcelona des de l'any 1979. Amical treballa des de fa molts anys en temes d'acollida, formaci贸 en lleng眉es, servei i assessorament jur铆dic, activitats esportives i l煤diques. L'entitat t茅 la seu al carrer del Carme nº 84, de Barcelona.

A data d'avui s'han creat vuit webs d'entitats de nouvinguts que col·laboren amb la Plataforma per la Llengua i se n'ha fet la traducci贸 d'una setena.

Podeu visitar el nou web de l'associaci贸 Amical a: www.amicalmarroqui.cat

I tamb茅 podeu seguir les activitats d'Amical a trav茅s del twitter: @amicalmarroqui

i del facebook: https://www.facebook.com/pages/Associaci%C3%B3-Amical/1420136924962318

• Google+