Not铆cies ← Altres not铆cies

Sorteig per a socis de 3 entrades dobles per anar al cinema!

La Plataforma per la Llengua, gr脿cies a la col·laboraci贸 amb Pack M脿gic, oferim 3 entrades dobles per a la pel·l铆cula d'animaci贸 PHANTOM BOY (recomanada a partir de 7 anys).

El film, doblat al catal脿, s'exhibeix tamb茅 amb subt铆tols, per a fomentar la lectura i fer-lo accessible a infants amb dificultats auditives. Disposa, aix铆 mateix, de l'App Artacc猫s amb audiodescripci贸 per a infants amb dificultats visuals. Les entrades s贸n per a la sessi贸 de dissabte 19 de desembre a les 18h als Cinemes Girona de Barcelona.

Com puc aconseguir les entrades?

Envia'ns, des d'avui mateix i fins al dia 16 de desembre a les 9h, un correu electr貌nic a l'adre莽a promocions@plataforma-llengua.cat, copiant-hi les seg眉ents dades emplenades:

Nom i cognoms del soci:
DNI del soci:
Tel猫fon de contacte:
Email de contacte:

Amb totes les respostes rebudes fins a les 9h del dimecres 16 de desembre sortejarem les 3 entrades dobles i el mateix dia 16 ens posarem en contacte amb els guanyadors/es. Estigues alerta al correu i al tel猫fon de contacte per saber si t'ha tocat!
No deixis escapar aquesta oportunitat i gaudeix del #catal脿alcinema amb els m茅s petits de casa.

Sort!!

• Google+