Not铆cies ← Altres not铆cies

Sorteig per a socis de 3 entrades dobles per anar al cinema!

La Plataforma per la Llengua, en col·laboraci贸 amb Pack M脿gic, oferim 3 entrades dobles per a la pel·l铆cula d'animaci贸 Al sostre del m贸n (recomanada a partir de 6 anys). Des d'avui i fins al 29 de febrer, els 3 primers socis que ho sol·licitin a trav茅s d'aquest formulari rebran una entrada doble per anar a veure la pel·l铆cula als Cinemes Girona o Cinemes Mald脿 de Barcelona, el dissabte 12 de mar莽 (hora a confirmar). Estigueu alerta al correu i al tel猫fon de contacte per saber si us ha tocat!

Al sostre del m贸n narra la hist貌ria de Sasha, una joveneta de l'aristocr脿cia russa que ha estat sempre fascinada per la vida aventurera del seu avi, Olukin. Explorador fam贸s, va fer construir un magn铆fic vaixell trencagla莽, el Davai, que no ha tornat de la seva darrera expedici贸 a la conquesta del Pol Nord. Sasha decideix partir cap al Gran Nord seguint la pista del seu avi per tal de recuperar el fam贸s vaixell. Una pel·l铆cula plena d'emocions, que s'estrenar脿 aquest mes de mar莽.

El film, doblat al catal脿, s'exhibeix tamb茅 amb subt铆tols, per a fomentar la lectura i fer-lo accessible a infants amb dificultats auditives. Disposa, aix铆 mateix, de l'App Artacc猫s amb audiodescripci贸 per a infants amb dificultats visuals.

Tan bon punt rebem les 3 primeres sol·licituds, ens posarem en contacte amb els guanyadors/es. No deixis escapar aquesta oportunitat i gaudeix del #catal脿alcinema amb els m茅s petits de casa.

Sort!!

• Google+