Not铆cies ← Altres not铆cies

Gaudeix dels avantatges que la Fundaci贸 Joan Brossa ofereix als socis i s貌cies de la Plataforma per la Llengua

La Plataforma per la Llengua i la Fundaci贸 Joan Brossa hem ampliat l'acord de col·laboraci贸 iniciat el 2014 i a partir de 2016, gr脿cies al qual podr脿s gaudir d'avantatges en les activitats que organitza la Fundaci贸. Gaudeix de promocions puntuals que la Fundaci贸 oferir脿 al llarg de l'any i tamb茅 de la possibilitat de sol·licitar l'organitzaci贸 d'un dels itineraris brossians per a un grup de persones amb un 25% de descompte sobre el preu per al p煤blic general.

A trav茅s de les rutes liter脿ries que duu a terme a la Fundaci贸, podr脿s resseguir la petjada del poeta, descobrir els secrets amagats de la seva obra i mirar l'entorn amb una mirada diferent. Actualment, la Fundaci贸 Joan Brossa t茅 6 itineraris programats, pots apuntar-t'hi individualment o muntar un grup i sol·licitar que la Fundaci贸 us organitzi l'itinerari que desitgeu. En aquest segon cas, com a soci de la Plataforma per la Llengua podr脿s gaudir d'un 25% de descompte en el preu.

A m茅s a m茅s i com a promoci贸 puntual d'aquest mes de maig, apunta't a l'itinerari Brossi脿 "Pels camins de Joan Brossa" d'aquest divendres 6 de maig a les 18h i gaudeix del preu amb descompte de 5€ (inclou un recull literari i una carpeta brossiana). El recorregut tindr脿 una durada de dues hores i el punt de trobada ser脿 l'entrada del Centre d'Estudis i Documentaci贸 del MACBA. La ruta permetr脿 con猫ixer alguns dels poemes urbans que l'Ajuntament o altres entitats van encarregar al poeta i descobrir alguns dels llocs m茅s emblem脿tics i brossians de la ciutat. Marina Vives, treballadora de la galeria, s'encarregar脿 d'explicar-vos algunes de les peces que s'hi exhibeixen.

Si us hi voleu apuntar, nom茅s cal que envieu un correu a jbarnes@fundaciojoanbrossa.cat o b茅 que truqueu al tel猫fon 93 458 99 94  abans de dimecres 4 de maig. LES PLACES S脫N LIMITADES.

Estigueu atents al web de la Plataforma per la Llengua, als butlletins electr貌nics i a les xarxes socials i no us perdeu cap dels avantatges que la Fundaci贸 Joan Brossa ofereix als socis i s貌cies de l'entitat, ni tampoc us perdeu cap dels avantatges estables o puntuals que ofereixen la resta d'entitats o empreses amb qui col·laborem. Trobareu tota la informaci贸 permanentment actualitzada clicant aqu铆.

• Google+