Gaudeix d'un descompte del 10% en els productes de Fent País!

Fent País ofereix un descompte del 10% en la compra per Internet dels seus productes als socis i sòcies de la Plataforma per la Llengua.

Cases rurals, restaurants km 0, visites a cellers, benestar, natura, activitats culturals, natura, aventura... a més de lots de productes de la terra, subscripcions de revistes en català i molt més! Consulta totes les experiències de les capses verda, blava, taronja i vermella al web de Fent País i gaudeix de la promoció del 10% de descompte en la compra per Internet d'aquests productes.

Passos a seguir per obtenir el descompte:

1. Vés al web de Fent País i selecciona el/s producte/s que vols comprar. T'apareixerà el preu sense descompte de la teva compra, més el preu de l'enviament

2. Omple el formulari amb les teves dades personals. ÉS IMPRESCINDIBLE, EN EL CAMP "NOM", ESCRIURE EL NÚMERO DE SOCI-NOM (p.e. 5423-Eulàlia), perquè en el moment de seleccionar el descompte t'identifiqui com a soci de la Plataforma per la Llengua

3. Emplena el formulari amb les dades per l'enviament i en el camp CODI PROMOCIONAL, posa-hi el codi següent: PLFP

4. Revisa que les dades que t'apareixen a la següent pantalla són correctes. El preu que hi apareixerà inclou el cost de l'enviament més el cost del/s producte/s adquirit/s amb el 10% de descompte ja aplicat.

5. Efectuar el pagament

• Google+