Aquest diumenge, celebrem l'acte de lliurament de premis del Concurs Tísner

Un total de 38 aules han participat en la segona edició del Concurs Tísner de creació de jocs de català, l'objectiu del qual és que alumnes, mestres i escoles descobreixin la faceta lúdica i creativa de la llengua catalana creant el seu propi joc.

L'estació del Nord de Barcelona acollirà aquest diumenge un gran acte per donar a conèixer els guanyadors de la segona edició del Concurs Tísner de creació de jocs de català organitzat per la Plataforma per la Llengua.

Els membres del jurat del concurs, el lingüista i enigmista Màrius Serra; el periodista Salvador Alsius; l'expert en jocs Oriol Comas; el creador de joguines i director de l'empresa de jocs DEVIR, Joaquim Dorca, i la representant de l'executiva de l'àmbit de jocs i joguines de la Plataforma per la Llengua, Isabel Romano, ja han valorat les propostes presentades per les aules participants, infants de 5è i 6è de primària que han treballat les propostes lúdiques basant-se en l'ús de la llengua catalana.

El periodista i actor, Roger de Gràcia, serà l'encarregat de conduir l'acte que preveu aplegar unes 800 persones i que comptarà amb les actuacions de Cesk Freixas i el Doctor Möt.

Les aules guanyadores s'enduran els següents premis:

1r premi: sortida al delta de l'Ebre per a realitzar esports d'aventura

2n premi: sortida al Parc d'Atraccions Tibidabo

3r premi: sortida a la pista de gel del Futbol Club Barcelona

1r accèssit: sortida a les mines de sal de Cardona

2n accèssit: activitat lúdica i educativa a la Fundació Joan Brossa i espectacle de màgia

3r accèssit: activitat lúdica i educativa al CosmoCaixa

Molta sort a tots els participants!