Not铆cies ← Altres not铆cies

Neix la Plataforma per la Llengua Canet de Mar

Neix la Plataforma per la Llengua Canet de Mar amb la intenci贸 d'aplegar tots els canetencs i canetenques amb voluntat de lluitar per la normalitzaci贸 ling眉铆stica per contribuir a millorar la situaci贸 del catal脿 i aconseguir l'objectiu de viure plenament en catal脿.

La Plataforma per la Llengua 茅s una ONG que es va crear l'any 1993, formada per persones i entitats, que treballa per aconseguir la plena normalitzaci贸 ling眉铆stica de la llengua catalana a tots els 脿mbits i a tot el territori de parla catalana, mitjan莽ant actes i campanyes adre莽ades a tothom. La Plataforma treballa en 脿mbits tant diversos com l'etiquetatge dels productes, la discriminaci贸 del cinema en catal脿 o l'acollida ling眉铆stica del nouvinguts.

A nivell local ja fa temps que realitzem actes per la llengua. L'abril del 2006 vam tenir carpa a la IV Mostra d'Entitats. El maig del 2006 la presentaci贸 del llibre de l'脠ric Bertran "脠ric i l'Ex猫rcit del F猫nix" a la biblioteca local. A l'agost un concert, dins dels actes de la Gran Nit de la Sardana, amb el cantautor Josep Coll i a l'octubre vam organitzar diferents actes del Correllengua 2006 (diverses presentacions, un concert amb Cesk Freixas, Ebri knight i Filippo Landini, un conte infantil i una cercavila popular amb foc i bastoners...).

La Plataforma per la Llengua Canet de Mar prepara per enguany l'adhesi贸 a la festa de la Gran Nit de la Sardana, que es celebrar脿 els dies 24 i 25 d'agost, i que l'associaci贸 sardan铆stica Amics de la Sardana organitza cada any.

• Google+