Sabadell gaudeix del cinema en català amb la 3a edició del Refresc.CAT

El passat dissabte 16 de juliol, un centenar de veïns i veïnes del barri de Torreguitart van assistir a la primera projecció del Cinema a la Fresca organitzat per la Plataforma per la Llengua del Vallès Occidental.

La pel·lícula "Atrapa la Bandera" va inaugurar aquest dissabte la segona edició del Refres.CAT a Sabadell, on infants i adults van poder passar una bona vetllada. La història d'un nen que aconsegueix arribar a la lluna amb el seu avi va captivar el públic sabadellenc. La projecció va anar a càrrec de la territorial de la Plataforma per la Llengua del Vallès Occidental i va comptar amb la participació de l'Associació de Veïns de Torreguitart, que van difondre l'acte per tot el barri i van regalar crispetes a tots els participants.

La segona sessió del Refres.CAT serà el pròxim dissabte 23 de juliol a les 22 h a la Plaça Pompeu Fabra del barri de Torreguitart de Sabadell amb la projecció de "Segon origen", la versió cinematogràfica de la mítica obra de l'escriptor segarrenc, Manuel de Pedrolo.