Not铆cies ← Altres not铆cies

Fes Oh Curt!, el primer festival de curtmetratges en valenci脿

La Plataforma per la Llengua col·labora en la primera edici贸 del festival Fes Oh! Curt! - Festival de Curtmetratges de Nules (Plana Baixa) patrocinant el millor curtmetratge per vot p煤blic i amb la participaci贸 d'Am脿lia Garrig贸s com a membre del jurat.

El Teatre Alc脿zar de Nules acollir脿 aquest divendres 23 i dissabte 24 de setembre, a partir de les 20 h, la primera edici贸 del Festival de Curtmetratges en valenci脿 Fes Oh! Curt! Durant aquests dos dies, podreu veure les projeccions dels curtmetratges que opten a guanyar un dels 5 premis (al millor curt, al millor rodat a Nules, al millor film per a menors de 18 anys, al millor rodat a les comarques de Castell贸 i el premi del p煤blic). L'entrada ser脿 gratu茂ta.

Malgrat que s'han presentat 31 propostes, nom茅s les 13 que compleixen tots els requisits de les bases presentades per l'organitzaci贸 podran entrar a concurs. Una de les premisses per participar-hi era que la llengua dels curtmetratges fos el valenci脿 per contribuir aix铆 al foment de l'煤s de la llengua. Els tretze curtmetratges que s贸n finalistes del festival Fes Oh! Curt, i que seran projectats al Teatre Alc谩zar de Nules, s贸n els seg眉ents: Bon dia?, Landscape, Ectoflashma, L'encenedor qu脿ntic, El conte de mai m茅s, A l'ombra de la muntanya, Nules: la meua senda, Qu猫 has dit de ma mare?, La sang, 14 anys i un dia, 3 steps, Ca莽ador i Blanca i la cova dels somnis.

La Plataforma per la Llengua ha col·laborat amb aquest festival comprom猫s amb el cinema en valenci脿 i amb la promoci贸 de la llengua al Pa铆s Valenci脿. La periodista Am脿lia Garrig贸s hi ha participat com a membre del jurat del Fes Oh Curt a proposta de la Plataforma per la Llengua del Pa铆s Valenci脿 i ser脿 qui lliurar脿 el premi del p煤blic, que est脿 patrocinat per l'ONG del catal脿. Durant les projeccions els espectadors seran obsequiats amb material de promoci贸 del cinema en valenci脿, elaborat per la Plataforma per la Llengua.

• Google+