Plataforma per la Llengua col·labora en la Festa Major de Sant Martí promovent l’oci en català

L'ONG del Català, juntament amb l'Assemblea Nacional Catalana, l'Assemblea de Joves Independentistes de Cerdanyola i l'Associació Juvenil de Cultura Catalana organitzen la primera edició del Concert per la República Catalana a Cerdanyola del Vallès.

El divendres 11 de novembre a la plaça Jaume Grau i Altayó hi tindrà lloc aquesta nova proposta musical i festiva. El grup Trast del Baix Llobregat, els cerdanyolencs Cronopios i el punxadiscos Radio Rebelde formaran el cartell de la primera edició d'aquest concert juvenil.

L'objectiu del concert és doble. D'una banda oferir al jovent de Cerdanyola una proposta d'oci popular, gratuït i en català. A més també es pretén que aquest acte serveixi per fer una crida a la participació activa del jovent en la construcció de la República catalana. Els organitzadors volem manifestar la voluntat d'aconseguir una festa lliure de masclisme i homofòbia per tal que tots els assistents puguin gaudir dels concerts. Per aconseguir-ho demanem que qualsevol persona que sigui víctima d'una actitud masclista o homòfoba es dirigeixi a la barra per explicar-ho i rebre ajuda.

Amb una clara voluntat d'establir un precedent, es busca revifar les propostes d'oci juvenil i popular en català a Cerdanyola.