Not铆cies ← Altres not铆cies

La Plataforma per la Llengua signa un conveni amb Pilotaveu

La Plataforma per la Llengua i Pilotaveu han signat un conveni per col·laborar en la difusi贸, promoci贸, formaci贸 i informaci贸 de la pilota valenciana com a esport aut貌cton del Pa铆s Valenci脿. El diari digital Pilotaveu 茅s un mitj脿 informatiu en valenci脿 sobre l'actualitat esportiva de la pilota valenciana.

Els objectius del conveni inclouen la difusi贸 de la hist貌ria, l'evoluci贸, les modalitats existents i l'actualitat informativa del m贸n de la pilota valenciana. La Plataforma per la Llengua i Pilotaveu s'han comprom茅s a fomentar el coneixement del valenci脿 en l'脿mbit d'aquest esport, tot destacant el vocabulari espec铆fic i fent un 煤s acurat de la llengua. Les entitats tamb茅 volen impulsar activitats educatives, formatives o art铆stiques relacionades amb la pr脿ctica d'aquest esport, especialment entre els joves i les joves.

El portaveu de la Plataforma per la Llengua al Pa铆s Valenci脿, Manuel Carceller, ha explicat que «la pilota 茅s un mitj脿 m茅s per vertebrar territorialment el Pa铆s Valenci脿 i per fomentar les relacions entre les comarques valencianes i tamb茅 entre els pa茂sos de parla catalana». Pilotaveu i la Plataforma podran realitzar activitats conjuntes i col·laborar amb activitats pr貌pies cada entitat. Mentre estiga en vigor aquest conveni marc, les entitats intercanviaran enlla莽os i b脿ners a les seues p脿gines web.

• Google+