Not铆cies ← Altres not铆cies

Cinema infantil en catal脿 a Canet de Mar

La Plataforma per la Llengua del Maresme, amb la col·laboraci贸 de l'Ajuntament de Canet de Mar, El Centru i l'Associaci贸 Cultural Plataforma Odeon, organitza un cicle gratu茂t de cinema infantil en catal脿.

Des del novembre, El Centru de Canet de Mar acull un cop al mes la projecci贸 d'una pel·l铆cula en catal脿 apta per a tots els p煤blics. El cicle CINC (Cinema Infantil en Catal脿) vol ajudar a normalitzar el cinema en la nostra llengua i apropar-lo al p煤blic m茅s jove. Les pel·l铆cules que es podran veure durant aquest inici de 2017 s贸n: Star Wars. El despertar de la for莽a, el 14 de gener, Charlie Brown i Snoopy, l'11 de febrer, i Zootr貌polis, el 18 de mar莽. A m茅s d'aquestes projeccions, la Sala Cultural Ramon de Capmany de Canet de Mar tamb茅 acollir脿 des del 26 de gener fins al 5 de febrer l'exposici贸 de la Plataforma per la Llengua, "El catal脿, al cinema!".

Cal recordar que el cinema en catal脿 es troba en una situaci贸 insostenible des de fa anys. A dia d'avui les pel·l铆cules en la nostra llengua no superen el 5% de l'oferta i la seva promoci贸 茅s molt inferior a la de les versions espanyoles. Aquest fet provoca que els espectadors catalanoparlants pateixin una situaci贸 ins貌lita i injusta que ha de canviar urgentment. Des de la Plataforma per la Llengua us convidem a actuar contra aquest greuge i a enviar milers de correus electr貌nics a les 7 grans distribu茂dores de cinema per exigir millors condicions per al nostre cinema. Podeu informar-vos-en i participar en aquesta campanya a la web http://www.elcatalaalcinema.cat/.

Que no ens expliquin pel·l铆cules, volem cinema en catal脿!

• Google+