Not铆cies ← Altres not铆cies

Gaudeix dels concerts del Barnasants a meitat de preu!

Amb l'objectiu de difondre i impulsar les actuacions musicals en llengua catalana, la Plataforma per la Llengua hem arribat a un acord de col·laboraci贸 amb el festival Barnasants Can莽贸 d'Autor, amb el qual contribuirem a la promoci贸 de les actuacions que s'hi han programat en la nostra llengua arreu dels territoris del domini ling眉铆stic. Gr脿cies a aquest acord, els socis de l'entitat podreu gaudir del 50% de descompte* en la compra d'entrades a aquests concerts!

Aquest divendres comen莽a la 22a edici贸 del festival de m煤sica Barnasants Can莽贸 d'Autor. La Plataforma per la Llengua i Barnasants han arribat a un acord de col·laboraci贸 per oferir importants descomptes en el preu de l'entrada en els concerts seleccionats per als socis i s貌cies de la Plataforma per la Llengua i els seus acompanyants.

Per a beneficiar-vos d'aquesta promoci贸 茅s necessari que truqueu al n煤mero de tel猫fon 93 321 18 03 i que demaneu per l'脿rea d'atenci贸 al soci amb un m铆nim de 5 dies d'antelaci贸 respecte del dia del concert al qual voleu assistir.

El Barnasants Can莽贸 d'Autor va n茅ixer amb l'objectiu de donar impuls a la can莽贸 d'autor i recordar el paper destacat que tingu茅, en les d猫cades dels seixanta i setanta, en la reivindicaci贸 de la nostra llengua en particular i la nostra cultura en general, aix铆 com en les llibertats.

*El percentatge de descompte pot variar en determinats concerts segons el preu de l'entrada. Per a qualsevol consulta, no dubteu a trucar-nos.

• Google+