Not铆cies ← Altres not铆cies

III Campionat de Scrabble Duplicat de Canet de Mar

El dissabte 20 de maig, a les 17.00 h, celebrarem a la planta baixa de La Masoveria, al Centre C铆vic i Cultural Vil·la Flora (Riera Gavarra, s/n), el III Campionat de Scrabble Duplicat de Canet de Mar.

La competici贸 est脿 organitzada pel Club de Scrabble en Catal脿 Canet de Mar i Plataforma per la Llengua Canet de Mar i t茅 el suport de la Federaci贸 Internacional de Scrabble en Catal脿 (FISC) i l'Ajuntament de Canet de Mar.

La participaci贸 茅s gratu茂ta i les places s贸n limitades. Les inscripcions presencials es podran formalitzar a partir de les 16.30 hores a la mateixa Masoveria. Les inscripcions anticipades es recolliran mitjan莽ant el correu electr貌nic plcanet@plataforma-llengua.cat. La duraci贸 aproximada de la competici贸 ser脿 de dues hores.

Hi haur脿 premis per als tres primers classificats, per al r猫cord de jugades m脿ster i per al millor jugador del CS Canet de Mar.

La competici贸 es regir脿 pel Diccionari Oficial en Catal脿 de Scrabble (DOCS), que reuneix tant el DIEC com el GDLC, i que es pot consultar al seg眉ent enlla莽: http://diccionari.fiscrabble.cat/

Consulteu el reglament de les partides duplicades aqu铆 http://www.fiscrabble.cat/wp-content/uploads/2016/09/reglamentdupli.pdf

• Google+