Not铆cies ← Altres not铆cies

Doble exposici贸 Any Bertrana dins dels actes commemoratius del Dia de l'Associacionisme Cultural (4 de juny)

La Plataforma per la Llengua Canet de Mar portarem les exposicions "Prudenci Bertrana. L'ideari b脿rbar" i "Aurora Bertrana. El virus de l'aventura" al vest铆bul de la biblioteca P. Gual i Pujadas del dilluns 29 de maig al divendres 16 de juny.

El 2017 茅s l'Any Bertrana i es commemora la doble efem猫ride dels 150 i 125 anys del naixement de Prudenci i Aurora Bertrana. L'exposici贸 doble 茅s una iniciativa de la Instituci贸 de les Lletres Catalanes dins de l'Any Bertrana.

Prudenci Bertrana i la seva filla Aurora Bertrana s贸n dues personalitats prou vinculades liter脿riament, si b茅 amb una traject貌ria vital molt diferenciada que va marcar i complementar la producci贸 liter脿ria d'ambd贸s autors amb un com煤 denominador: la gran c脿rrega autobiogr脿fica. La doble celebraci贸 de l'Any Bertrana pret茅n evidenciar la complementarietat d'aquesta producci贸 a la vegada que vol posar de relleu la individualitat d'un i altre autor, pare i filla: dues figures singulars del m贸n literari contemporani.

• Google+