Músics per la Pau agrada molt al públic de Canet

La coral infantil Músics per la Pau de l'Orquestra de Cambra Iberoamericana va agradar molt al públic de Canet. La coral, que va actuar en el marc de la Nit de la Sardana, que organitzava l'agrupació sardanística Amics de la Sardana de Canet de Marv i en la qual col·laborava la Plataforma per la Llengua, va omplir durant tota la actuació les 150 cadires disposades per al públic i tots els voltants de la plaça de la Llenya. Van interpretar 9 peces en diferents llengües entre les quals el català, el castellà i el japonès. Tot un èxit per una coral tant jove. Des de la Plataforma per la Llengua volem felicitar-los per la seva espectacular actuació.

La coral iberoamericana va començar a col·laborar amb la Plataforma per la Llengua en la campanya d'acollida lingüística i immigració, arran de la celebració de l'acte "En català, trenquem murs i obrim fronteres" el Sant Jordi de l'any 2006 a la plaça Catalunya de Barcelona.

Però no va tenir la mateixa sort el cantautor Antoni Garcia, ja que per causes meteorològiques la seva actuació es va haver d'ajornar fins el proper dia 15 de setembre, quan també hi haurà sardanes. Properament us informarem sobre la celebració del concert.

Aquest ha estat el segon any consecutiu que la Plataforma per la Llengua participa a la festa de la Gran Nit de la Sardana, organitzada pels Amics de la Sardana, i es repeteix la col·laboració entre les dues entitats compromeses amb la dansa de la sardana i la llengua catalana.