Not铆cies ← Altres not铆cies

"Els de cinc rius a Catalunya" arriba al Pla de l鈥楨stany i al Giron猫s

El diumenge 21 de maig, la Plataforma per la Llengua va presentar el llibre Els de cinc rius a Catalunya a la gurudwara Bhai Mardana d'Olot i, el 28 de maig, la presentaci贸 va tenir lloc a la poblaci贸 de Salt.

Com cada diumenge, l'espai de culte es va omplir de gom a gom. Despr茅s de les oracions es va fer la presentaci贸, que va anar a c脿rrec de Mireia Plana, vicepresidenta de la Plataforma per la Llengua, i Gagandeep Singh, el portaveu de la comunitat sikh de Catalunya i autor del llibre.

Continuant amb la difusi贸 del llibre entre la comunitat panjabi, el diumenge 28 de maig es va presentar a la gurudwara Kalgidhar de Salt. En aquesta ocasi贸, la presentaci贸 va anar a c脿rrec de Rosa Monforte, membre de l'executiva de la Plataforma per la Llengua, i Gagandeep Singh, el portaveu de la comunitat sikh de Catalunya i autor del llibre.

La Plataforma per la Llengua, amb el suport de la Generalitat de Catalunya i de la comunitat sikh de Catalunya, ha editat 5.000 exemplars d'aquest llibre, que distribueix de manera gratu茂ta per als membres de la comunitat que parlen panjabi perqu猫 el tinguin com una eina d'aprenentatge del catal脿. Es tracta d'un manual b脿sic de catal脿-panjabi que facilita l'aprenentatge del catal脿 a la comunitat de parla panjabi de Catalunya.

• Google+