Not铆cies ← Altres not铆cies

La Plataforma per la Llengua col路labora a la Festa de Les Maries

La territorial algueresa de la Plataforma per la Llengua col·labora per la cinquena volta a la festa de Les Maries a l'igl茅sia medieval de Nostra Senyora de l'Esperan莽a al cam铆 l'Alguer-Bosa (SP45 - km 6). La festa t茅 el patrocini del Municipi de l'Alguer i de la Fundaci贸 Meta.

Dijous 7 de setembre a les hores 19.30, l'associaci贸 Saber i Sabor propon una nova competici贸 pels estimadors dels plats tradicionals "Les verdures de la cuina algueresa", amb premis per cada participant. Per informacions i inscripci贸 contactau el 3495748449 o 3473455464. Continuant, a les hores 21.30, Berto Solinas i Daniela Riu faran un concert de m煤sica algueresa i no sol.

Divendres 8 acabades les misses, seguir脿 la Processi贸 amb la benedicci贸 dels camps, acompanyada de la Banda Musical A. Dalerci. A les hores 21.00 comen莽a la tardada musical en llengua catalana organitzada de la Plataforma per la llengua. Presents 脌ngel Maresca Lo Barber i el grup Dos pardalets, amb Carles Belda i Marc Serrats. Los artistes s贸n presents en ciutat amb Raphael Dumas, Roger Cassany, Jordi Carre帽o i Claudio G脿briel Sanna per un projecte de l'associaci贸: la producci贸 d'un llibret-disc dedicat als minyons. Lo disc s'est脿 enregistrant en aqueixos dies amb diverses col·laboracions alguereses, contempor脿niament a un documental sobre el backstage, la festa de Les Maries, la societat i la llengua a l'Alguer.

Durant les dues tardes 茅s obert lo servici de la barra amb plats freds i amb pa embotits calents. Lo comitat convida la ciutat a participar a la festa, caracteritzada de l'alegria de les festes populars.

• Google+