Not铆cies ← Altres not铆cies

Preus especials per als socis de la Plataforma per la Llengua en l鈥檕ferta cultural de la Fundaci贸 Carulla

La Plataforma per la Llengua i la Fundaci贸 Carulla han arribat a un acord de col·laboraci贸 per a oferir als socis de l'ONG del catal脿 preus especials en les diferents activitats que la Fundaci贸 organitza.

Presenta-hi el carnet de soci i gaudeix d'activitats a preu redu茂t que la Fundaci贸 Carulla t'ofereix a trav茅s del Museu de la Vida Rural i l'Editorial Barcino (Amics d'Els Cl脿ssics). Concretament, com a soci de la Plataforma tens un 25% de descompte en el preu de l'entrada al Museu, i un 5% en les publicacions i en activitats com ara visites guiades i sortides dels Amics d'Els Cl脿ssics.

La Fundaci贸 Carulla neix l'any 1973, en plena repressi贸 franquista, per a promoure la llengua, la cultura i els valors de la societat catalana, amb la voluntat d'enfortir-ne el sentit de pertinen莽a. En aquests moments, la Fundaci贸 encara el futur m茅s immediat renovant el seu comprom铆s amb el pa铆s i refor莽ant el seu paper cultural com a motor de transformaci贸 social.

A m茅s de l'Observatori dels Valors, la Fundaci贸 Carulla duu a terme la seva tasca cultural, educativa i social a trav茅s de premis com el Llu铆s Carulla, d'est铆mul a un projecte cultural, o els Baldiri Reixac, de suport a l'escola catalana, el de l'Editorial Barcino i el del Museu de la Vida Rural de l'Espluga de Francol铆.

• Google+