Not铆cies ← Altres not铆cies

Tallers de glosa per a entitats juvenils de lleure

La Plataforma per la Llengua, en col·laboraci贸 amb l'associaci贸 de foment del glosat Cor de Carxofa, organitza uns nous tallers dirigits als joves d'esplais, agrupaments escoltes, centres juvenils, etc., amb l'objectiu de recuperar i promocionar aquesta tradici贸 popular i convertir-la en una eina de cohesi贸 entre els joves.

La glosa 茅s una composici贸 popular, oral i rimada, i normalment improvisada en el mateix moment en qu猫 es declama. Des del 2016, la Plataforma per la Llengua i l'associaci贸 Cor de Carxofa han organitzat tallers de glosa entre els nois de diverses escoles i instituts. Amb aquesta activitat volem posar en valor les diferents variants de can莽贸 improvisada, la seva ubicaci贸 territorial i tamb茅 la funci贸 que compleixen en aquests indrets i des de fa molts anys com a motor ling眉铆stic de manteniment dels diferents parlars del nostre territori.

L'猫xit d'aquests tallers a les escoles i instituts ha motivat que l'ONG del catal脿 i el Cor de Carxofa els vulguem fem extensius entre les entitats juvenils de lleure.

Si voleu programar un taller en una entitat, podeu contactar amb nosaltres a iromano@plataforma-llengua.cat, o b茅 trucant al 933211803.

Aqu铆 us deixem un v铆deo promocional d'aquests tallers:

• Google+